سایت تخصصی راهدار

نقشه برداری | راهسازی | راهداری | ترافیک | عمران | معماری

سایت تخصصی راهدار

نقشه برداری | راهسازی | راهداری | ترافیک | عمران | معماری

سایت تخصصی راهدار

______________
همیشه دوست داشته ام برای مردم مفید باشم ،‌ یاد بگیرم و دانسته هایم را بنویسم ، خوشحال می شوم وقتی نوشته هایم اندک مشکلی از کار دوستان را چاره می کند ، و در خدمت خلق بودن را افتخار می دانم که هنوز با آن فاصله دارم
[ Rah Pardaz ] مجید یوسفی مقدم
______________
◄ اولین و تنها سایت تخصصی راهداری و راهسازی ►

[ کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد ]

کانال ما در تلگرام

" کانال ما در تلگرام کلیک کنید "  (Trimble) This Picture is for ImanX

شرکتهای ژئوماتیک

" تریمبل "  (Trimble) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" سوکیا "  (SOKKIA) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" پنتاکس "  (pantex) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" لایکا "  (leica) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" نیکون "  (Nikon) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" تاپکون "  (topcon) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" ژئو مکس "  (geomax) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

شرکت های تولید کننده ماشین آلات عمرانی

" گروه ویرتگن "  (wirtgen) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" ویرتگن "  (wirtgen) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" voegele "  (voegele) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" هام "  (hamm) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" کلی من "  (kleemann) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

آخرین نظرات

آموزش تفکیک زمین به کمک نرم افزار Civil3D

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۲۲ ب.ظ


        Parcel of land with the help of software Civil3D


                        نحوه استفاده از منوی پارسل در تفکیک زمین با Civil3D 

درود بر دوستان و مهندسین گرامی ......

این فایل آموزشی که تهیه کردم رو می تونید از لینک زیر دانلود کنید.............امیدوارم به کارتون بیاد و مفید باشه ........ پیشنهادات و نظرات خودتون رو برای ما بفرستید........ بدرود.

دریافت فایل
حجم: 756 کیلوبایت

این هم یک ویدئو آموزشی در خصوص تفکیک زمین با کمک منوی پارسل که یکی مهندسین گرامی لطف کردن و زحمت کشیدن برای من ارسال کردن تا تقدیم شما عزیزان کنیم .... بنده خودم استفاده کردم از این فایل 

لینک دانلود 

حجم: 52 مگا بایت

[ این مطالب متعلق به وبلاگ تخصصی راهدار می باشد و هر گونه کپی برداری  فقط با ذکر منبع مجاز می باشد ]



نظرات  (۱۲)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
  • عادل رضایی
  • خسته نباشید مطالب مفیدی گذاشتید.
    در مورد تفکیک توی youtube هم ویدیو های خیلی جالبی هست.

    پاسخ:
    ممنون از شما همکار گرامی ........

    حتما سر میزنم ....
    سلام خیلی عالی بود تشکر از جنابعالی

    با سلام
    خیلی عالی بود از فایلها و ویدئو های آموزشی تان متشکرم.
    اگر فایل ویدئو آموزشی نحوه ترسیم پروفیل طولی یک مسیر را از روی نقاط ارتفاعی نیز در سایت تان قرار دهید . بسیار ممنون خواهم شد
    پاسخ:
    با سلام ......

    درود بر شما .....

    انشاا.. به زودی

    سلام

    من یک راهدارم افتخار میکنم به مهندسینی مثل جناب عالی

    پاسخ:
    درود بر شما ......

     بنده هم به شما و تمام راهداران در کشورمون افتخار میکنیم ........... 

    سپاسگزارم از حضورتون
    ممنون

    سلام
    بنده نقشه بردارم و به خودم می بالم از اینکه عزیزانی مثل شما علمشونو به راحتی در اختیار دیگران قرار می دهند تا به وطن شون به بهترین نحو خدمت کنند.
    صلوات

    سلام خسته نباشید.سایت خوبی دارید من از برنامه مپ سورس استفاده کردم واقعا سپاس گزارم.
    با سلام
    زمینی با مساحت 9 هکتار هستش که 6 هکتار آن تقریبا مسطح و 3 هکتار آن شیبدار است. وقتی یک سطح شیبدار روی صفحه تصویر شود کما اینکه در civil 3d هم این چنین است، چگونه میتوان یک مساحت مساوی روی یک سطح صاف را روی سطح شیبدار جدا کرد؟
    پاسخ:
    با سلام .

    معمولا در نرم افزار سیویل مختصات نقاط استخراج میشه ......و به دوربین توتال انتقال داده میشه ...... سپس در منطقه با توجیه دوربین اقدام به پیاده سازی نقاط میکنیم .
  • عباس باقری
  • زیباس متشکرم
  • نوید بهشتی
  • ممنون از آموزش فوق العاده و کارامدتون
    خداقوت
    سلام بسیار سایت خوب و عالی میباشد ممنون .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">