سایت تخصصی راهدار

نقشه برداری | راهسازی | راهداری | ترافیک | عمران | معماری

سایت تخصصی راهدار

نقشه برداری | راهسازی | راهداری | ترافیک | عمران | معماری

سایت تخصصی راهدار

______________
همیشه دوست داشته ام برای مردم مفید باشم ،‌ یاد بگیرم و دانسته هایم را بنویسم ، خوشحال می شوم وقتی نوشته هایم اندک مشکلی از کار دوستان را چاره می کند ، و در خدمت خلق بودن را افتخار می دانم که هنوز با آن فاصله دارم
[ Rah Pardaz ] مجید یوسفی مقدم
______________
◄ اولین و تنها سایت تخصصی راهداری و راهسازی ►

[ کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد ]

کانال ما در تلگرام

" کانال ما در تلگرام کلیک کنید "  (Trimble) This Picture is for ImanX

شرکتهای ژئوماتیک

" تریمبل "  (Trimble) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" سوکیا "  (SOKKIA) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" پنتاکس "  (pantex) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" لایکا "  (leica) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" نیکون "  (Nikon) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" تاپکون "  (topcon) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" ژئو مکس "  (geomax) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

شرکت های تولید کننده ماشین آلات عمرانی

" گروه ویرتگن "  (wirtgen) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" ویرتگن "  (wirtgen) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" voegele "  (voegele) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" هام "  (hamm) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" کلی من "  (kleemann) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

آخرین نظرات

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

۳۰
مرداد
۹۳

Cabinets


          ابعاد کابینت جهت برآورد و طراحی

  • [ Rah Pardaz ] مجید یوسفی مقدم
۲۶
مرداد
۹۳

                                                                                                                                          GPS 


     map source

 

مپ سورس

نحوه تغییر پوزیشن دستگاه مختصات در جی پی اس دستی گارمین ..........

  • [ Rah Pardaz ] مجید یوسفی مقدم
۲۰
مرداد
۹۳

ویبره کردن :

پس از ریختن بتن ، ویبره کردن آن ضروری است . در صورت وجود ، از ویبراتور مکانیکی و در صورت دسترسی نداشتن به آن از روش ویبره دستی (چوب ، یا فلز دستی به قطر 5cm ) استفاده شود . عملیات ویبره باید در حدی باشد که بتن به طور کامل در قالب جای گرفته ، متراکم شده و آب نیاندازد.

عمل آوردن بتن سقف :

بتن ریخته شده در قسمت سقف تا حداقل 3 روز مداوم آب داده شود و بعد از آن تا حداقل 7 روز خیس نگهداشته شود ( استفاده از گونی خیس یا پوشاندن با مشمع)

آب مصرفی برای اختلاط :

میزان آب مصرفی در ساخت بتن تا حد ممکن به حداقل برسد و میزان آب مصرفی به هیچ وجه از 60% وزن سیمان مصرفی در مورد بتن پی و شناژ و از 50% وزن سیمان در مورد بتن سقف تجاوز نکند. (تقریبا 200- 175 لیتر آب برای هر متر مکعب بتن )

 منبع : بخشی از دستورالعمل اجرای ساختمانهای 80 متری بنیاد مسکن

[ این مطالب متعلق به وبلاگ تخصصی راهدار می باشد و هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد ]

 

  • [ Rah Pardaz ] مجید یوسفی مقدم
۰۶
مرداد
۹۳

قیمت اجرای هر کیلومتر ساخت و احداث راه آسفالتی

  
استعلام خرداد ماه 1394
__________________________
قیمت احداث هر کیلومتر راه روستایی در  منطقه دشت از صفر تا 100 هر کیلومتر 300 میلیون تومان
قیمت احداث هر کیلومتر راه روستایی در منطقه کوهستانی از صفر تا 100 هر کیلومتر 350میلیون تومان
قیمت احداث هر کیلومتر راه اصلی عریض با سه لایه آسفالت یک میلیارد تومان
   ____________________
ساخت مسیر راه آهن

هزینه زیر سازی راه آهن جهت مسیر فرعی هر کیلومتر 1 میلیارد تومان

هزینه زیر سازی راه آهن جهت مسیر اصلی هر کیلومتر 2 میلیارد تومان

هزینه روسازی (ریل) بین 1.2 میلیارد تا 2 میلیارد تومان

[ این مطالب متعلق به وبلاگ تخصصی راهدار می باشد و هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد ]

  • [ Rah Pardaz ] مجید یوسفی مقدم