سایت تخصصی راهدار

نقشه برداری | راهسازی | راهداری | ترافیک | عمران | معماری

سایت تخصصی راهدار

نقشه برداری | راهسازی | راهداری | ترافیک | عمران | معماری

سایت تخصصی راهدار

______________
همیشه دوست داشته ام برای مردم مفید باشم ،‌ یاد بگیرم و دانسته هایم را بنویسم ، خوشحال می شوم وقتی نوشته هایم اندک مشکلی از کار دوستان را چاره می کند ، و در خدمت خلق بودن را افتخار می دانم که هنوز با آن فاصله دارم
[ Rah Pardaz ] مجید یوسفی مقدم
______________
◄ اولین و تنها سایت تخصصی راهداری و راهسازی ►

[ کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد ]

کانال ما در تلگرام

" کانال ما در تلگرام کلیک کنید "  (Trimble) This Picture is for ImanX

شرکتهای ژئوماتیک

" تریمبل "  (Trimble) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" سوکیا "  (SOKKIA) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" پنتاکس "  (pantex) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" لایکا "  (leica) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" نیکون "  (Nikon) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" تاپکون "  (topcon) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" ژئو مکس "  (geomax) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

شرکت های تولید کننده ماشین آلات عمرانی

" گروه ویرتگن "  (wirtgen) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" ویرتگن "  (wirtgen) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" voegele "  (voegele) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" هام "  (hamm) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" کلی من "  (kleemann) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

آخرین نظرات

دانلود دفترچه راهنمای فارسی ماشین حساب CASIO 4500PA

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۲۱ ب.ظ

 


  CASIO                                                                  CASIO fx-4500PA 


  CASIO fx-4500PA

 

 

 

ماشین حساب مهندسی کاسیو

 

با سلامی دیگر به دوستان .......... و تبریک سال نو

حتما دوستان از ماشین حساب های مهندسی در دوران دانشجویی و یا حتی در حال حاضر در کار باهاش سر و کار دارین و خیلی وقتها با یک سری محاسبات سر و کار دارین که اگه بتونید توسط ماشین حساب فرمول نویسی کنید اونو خیلی راحت و بدون اشتباه به پاسخ مورد نظر می رسید.

 امروز یک فایل آموزشی فارسی توی وب پیدا کردم که جناب مھندس اسد اله جلوداری اون رو تهیه کرده خیلی جالب توضیح داده ...این فایل آموزشی مربوط به مدل 4500pa هستش که معمولا اکثر دانشجویان مهندسین از این ماشین حساب بهره می برند. و ...حالا فعلا این فایل آموزشی رو داشته باشید ......... تا مراحل برنامه نویسی فرمول بدست آوردن مساحت مثلث با فرمول هرون رو براتون در یک مطلب دیگه همراه با تصاویر توضیح میدم ........... امیداوارم گره ای از کار شما دوستان باز کرده باشه .... التماس دعا

 

   لینک دانلود l حجم فایل l  3 MB  l  

 مطالب بیشتر را در سایت رسمی راهدار دنبال کنید.

نکات کلیدی ماشین حساب 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

محاسبه مقدار عدد بتوان دلخواه

محاسبه مقدار عدد بتوان دلخواه .

 مثال : 2 بتوان  6   ( 26 ):

 

[2] [ X y ] [6] [=]

   هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

  • [ Rah Pardaz ] مجید یوسفی مقدم

ماشین حساب CASIO 4500PA

نظرات  (۳۵)

مرسی دوست عزیز
با درود بر جناب عالی
از زحمتی که کشیده اید سپاسگزاریم.


باسلام و احترام
از جنابعالی تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم موفق ویروز و سربلند باشید.
یا علی
khoob bood..mc
سلام امکان دارد دفترچه راهنمای ماشین حساب casio5500 اگر دارید برای من بفرستید خیلی به آن نیاز دارم .
باتشکر
خیلی عالی بود متشکرم
سلام
من میخام با این ماشین حساب معادله خطی y=ax+bبدست بیارم مثلا بایکسری دادهx و yکه بترتیب فرضا0-2-4-6-8-10 برایx وبرایy داریم که0-21-43-62-82-100
هرچی میکنم نمیشه.اگه میشه لطف کنین زود جواب بدین بخداچند روز بعدامتحان داریم
ممنون میشم زود جواب بدین
ممنون خیلی خوب بود

ممنون.

اقا خدا عمرت بده خیلی لدف کردی
سلام
خدا امواتتو رحمت کنه خیلی ممنون

سلام دوست گرامی

ممنون از شما

سلام

خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ممنون دستت درد نکنه این شاالله همیشه سر بلند پیروز


باشید.
با سلام
من ماشین حساب کاسیو4500 دارم .میخواستم ببینم چطور میتونم محاسبات اعداد مختلط رو باهاش انجام بدم
ممنون 
mer c
سلام
نحوه محاسبه مقدار p ویا همان P-avlue برای آزمونهای آماری با توزیعهای t و F رو اگه لطف کنید ممنون میشم.

ممنون

سلام_ ببخشید من میخوام معادله درجه 2 و درجه 3 حل کنم_ میشه مشخصا روش این کارو بهم بگید؟ ممنون
  • حسین ایمانی
  • سلام.واقعا ممنون بابت آموزشی که گذاشتین.خیلی دنبال تبدیلات دکارتی تو کاسیو گشتم ولی پیدا نکردم.تااینکه فایل شمارو دانلود کردم.خدا خیر دنیا و آخرت رو نصیب شما کنه .دست حق یارتان
  • اسد اله جلوداری
  • سلام برتمام دوستان. خوشحال میشوم اگر این مکتوبه مفید واقع شده باشد 

    با عرض پوزش در صفح 41 در برنامه N معادله N مجهولی در سطر L1 عبارت D≠0 به اشنباه تایپ شده که عبارت صحیح D=0  است.

    سلام . واقعا عالی بود و سپاس فراوان . خدا خیرتون بده

    تشکر
    فایل پیدی اف تون باز نمیشه
    پاسخ:
    باسلام .

    فایل و لینک دانلود مشکلی نداره ......و درست هستش .
  • اسماعیل عرب
  • تشکر از ارائه خدمات علمی

    اگر لطف کنید راهنمایcasio fx-991esرو برام ایمیل کنید ممنون میشم
    پاسخ:
    درود بر شما . متاسفانه ندارم  راهنمای ماشین حساب درخواستی شما رو .
    تشکر
    ممنون.. مرسی...

    سلام من ماشین حساب کاسیو 4500دارم ولی بعضی از دکمه هاش بااین عکسی ک شما گذاشتید متفاوته مثلا اصلا EXE   رو نداره خیلی گشتم دنبال روش برنامه نوشتن باهاش ولی چیزی دستگیرم نشده.کسی میتونه کمکم کنه؟😦😦😦
    سلام من ماشین حساب کاسیو 4500دارم ولی بعضی از دکمه هاش بااین عکسی ک شما گذاشتید متفاوته مثلا اصلا EXE   رو نداره خیلی گشتم دنبال روش برنامه نوشتن باهاش ولی چیزی دستگیرم نشده.کسی میتونه کمکم کنه؟😦😦😦
  • بیژن کریمی
  • با سلام اگرامکان دارد برنامه تعیین مساحت مثلث رابرای ماشین حساب 4500pa قراردهید که دراین برنامه اگر زمینی را مثلث بندی کردیم آنها را با هم جمع کند
    سلام و خسته نباشید من کسر رو میخوام تو این ماشین حساب حساب کنم چکار کنم مرسی
    سلام ماشین حساب کاسیو fx3600 pv دارم چجوری دکارتی به قطبی تبدیل کنم و بالعکس
    سلام . خیلی ممنون . خیلی عالی و کاربردی . خسته نباشین

    سلام عالی و کاربردی بود .ممنونم

    سلام وقت بخیر رنگ‌اعداد  ماشین حساب کم رنگ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید متشکرم 

    پاسخ:
    درود برشما 
    این مشکل احتمالا مربوط به باطری و شارژ ماشین حساب می باشد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">