سایت تخصصی راهدار

نقشه برداری | راهسازی | راهداری | ترافیک | عمران | معماری

سایت تخصصی راهدار

نقشه برداری | راهسازی | راهداری | ترافیک | عمران | معماری

سایت تخصصی راهدار

______________
همیشه دوست داشته ام برای مردم مفید باشم ،‌ یاد بگیرم و دانسته هایم را بنویسم ، خوشحال می شوم وقتی نوشته هایم اندک مشکلی از کار دوستان را چاره می کند ، و در خدمت خلق بودن را افتخار می دانم که هنوز با آن فاصله دارم
[ Rah Pardaz ] مجید یوسفی مقدم
______________
◄ اولین و تنها سایت تخصصی راهداری و راهسازی ►

[ کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد ]

کانال ما در تلگرام

" کانال ما در تلگرام کلیک کنید "  (Trimble) This Picture is for ImanX

شرکتهای ژئوماتیک

" تریمبل "  (Trimble) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" سوکیا "  (SOKKIA) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" پنتاکس "  (pantex) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" لایکا "  (leica) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" نیکون "  (Nikon) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" تاپکون "  (topcon) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" ژئو مکس "  (geomax) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

شرکت های تولید کننده ماشین آلات عمرانی

" گروه ویرتگن "  (wirtgen) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" ویرتگن "  (wirtgen) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" voegele "  (voegele) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" هام "  (hamm) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

" کلی من "  (kleemann) This Picture is for ImanX This Picture is for ImanX

آخرین نظرات

                                                                                         GPS 


         

 

 

مپ سورس 

جهت تخلیه جی پی اس های دستی گارمین نیاز به این برنامه دارید. معمولا داخل جعبه جی پی اس این نرم افزار وجود داره این ورژن جدیده برای دوستانی که نیاز دارند.

لینک دانلود

 

 هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع اخلاقی می باشد.

  • [ Rah Pardaz ] مجید یوسفی مقدم

نظرات  (۴۳)

سایت بسیار خوبی دارید متشکرم
پاسخ:
سپاسگزارم از شما دوست عزیز......... امیدوارم مطالب مفید واقع شده باشه ............ بدرود.

  • سمانه سارانی
  • مطالب داخل سایت عالیه...تشکر از لطف تون
    پاسخ:
    سپاسگزارم....
    دمت گرم سایت عالی داری 
    مرسی برادر
    خیلی دوست دارم

    با سلام

    من یه مشکلی برام پیش اومده.

    وقتی خواستم نقطه های قبلی ذخیره شده رو پاک کنم از رو دستگاه.در قسمت waypoint  یه گزینه delet داشت اونو زدم هم داده ها پاک شد هم کل اون صفحه یعنی دیگه نه کیبورد داره نه نشانه ها که بخواهیم نقطه جدیدی ثبت کنم

    خوهشا هر کی بلده راهنمایی کنه

     

    salam.in barname nasb nemishe.ekhtar mide ke noskhe ghabli vase update vojood nadare.khaheshan javab bedid
    با تشکر از زحماتتون

    با درود
    آقا موقع نصب نرم افزار ارور میده میگه که شما جهت آپدیت نیاز به نرم افزار دارید و روی سیستم شما نصب نیست؟؟؟؟
    پاسخ:
    درود بر شما ......
    ارتباط تون را با اینترنت قطع کنید .....بعد برنامه رو نصب کنید.
    باسلام و خداقوت
    آقا ما ارتباطمون و با اینترنت قطع کردیم ولی باز هم همون اروری که آقای نیما گفت رو میده
    سلام مهندس، خدایی اینو از ته دلم میگم، دمت گرم
    سلام نرم ازار مپ سورس نصب نمیشه
    پیغام میده previous map source  not fond
    setup will terminate
    با تشکر
    پاسخ:

    با سلام ...

    شما ابتدا برنامه مپ سورس سی دی جی پی اس تون رو نصب کنید ...... حالا جهت بروز رسانی این برنامه را نصب نمایید .
    ممنون عالیه... دستت درد نکنه
    سلام 
    چرا نصب نمیشه؟

    موقع نصب این ارور رو میده مشکل چیه؟
    previouse map source not found?

    پاسخ:
    با سلام ...

    شما ابتدا برنامه مپ سورس سی دی جی پی اس تون رو نصب کنید ...... حالا جهت بروز رسانی این برنامه را نصب نمایید .

    سلام این حتی وقتی اینترنتم قطع میکنم نصب نمیشه اعصابمو خرد کرده

    پاسخ:
    با سلا م


    بنده روی مپ سورس ورژن قدیمی دوباره نصب کردم ......... بدون مشکل نصب شد و مشکل نداشت .... 
    دوستانی که با نصب این برنامه مشکل دارن و پیغام

    previous map source  not fond
    setup will terminate

    براشون میاد برای نصب این کار رو کنن

    فایل برنامه زیپ شده .. ابتدا اونو از زیپ خارج کنید و بعدش چندتا فایل براتون میاد
    تو فایل ها 2 تا فایل اجرایی هست

    ابتدا فایل MSmain رو اجرا کنید و بزارید نصب بشه

    بعد از نصب فایل اول فایل Setup رو به راحتی نصب کنید و از برنامه عالی گارمین مپ سورس استفاده کنید
    باتشکر ... خضر نامور

    واسه من هم اخطار previous map source  not fond
    setup will terminate

    رو میده. ولی فایل زیپ شده ای هم درکار نیست فقط یک فایل با پسوند exe  واسم دانلود شد. لطفا راهنمایی بفرمایید

    پاسخ:
    درود بر شما .........

    یک فایل اجرایی به نام  MapSource_6163.exe هست که حجمش حدود 50 مگ هست ......... 

    لینک دانلود مجدد ............کلیک کنید.
    بعد از اینکه این فایل رو دریافت کردید با یک برنامه مثل Win RAR اون رو از حالت فشرده خارج کنید
    دقت کنید که همین فایلی که در بالا اومده و دانلود کردید فشرده هست ولی به صورت فایل نصبی دیده میشه
    اگر برنامه Win RAR رو نصب دارید روی همین فایلی که دانلود کردید کلیک راست کنید و گزینه ای که با عبارت Extract to و در ادامه اسم همین فایل (برای این فایل احتمالا این متن هست: Extract to MapSource_6163 ) رو انتخاب کنید
    بعد از این مرحله در همین مسیر پوشه ای با همین نام یعنی MapSource_6163 درست شده که تعدادی فایل داخلش هست.
    حالا اول فایل MSmain رو اجرا و نصب کنید و بعد فایل Setup رو نصب کنید.

    اگر خیلی توضیح اضافه دادم عذر خواهی میکنم از دوستان.

                                                                                                       موفق باشید
    سلام من کارشناس آبیاری تحت فشار در آذربایجان شرقی هستم  وبه نرم افزار نیاز دار م دستتون درد نکنه
    سلام خدمت دوستان عزیز
    آقا مطالب عالی بود خدا خیرتون بده با تشکر
    پاسخ:
    با سلام .

     و عرض پوزش لینک دانلود مجددا بروزرسانی گردید.
    خدا خیرتان بده
    سلام،
    خدا قوت به خاطر سایت خوبتون
    بنده کارشناس راه هستم و چند روز بود دنبال نرم افزار بودم که از سایت شما ورژن جدیدش رو دانلود کردم.
    متاسفانه گارمین یه شرکت امریکایی هست و ایران هم تو لیست تحریم این شرکت قرارداره و نمیشه برنامه رو از سایت گارمین گرفت ولی سایت شما سنگ تموم گذاشت.
    در ضمن کسی خواست GPS خریداری کنه هزینه الکی نکنه بهترین و پرفروشترین های گارمین این دو مدله متناسب با بودجه خودتون تهیه کنید:
    etrex 20x
    etrex 10

    مر30
    باسلام خدمت مدیر محترم
    بنده جی پی اس گارمین مدل اکسترا ویستا
    متأسفانه مدت زیادیه که استفاده نشده
    الان ک روشنش میکنم اصلا به ماهواره متصل نمی شود
    کسی راه کاری سراغ دارد؟
    ایا نیاز به اپدیت داره؟
    یا شرکت سازنده ساپورت میکند هنوز؟
    هیچ فایلی به اسم MSmain داخل زیپ مپ سورس نیست چرا مردم را سرکار میزارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چی عایدتون میشه دروغ حرف میزنید

    پاسخ:
    درود بر شما ........پویای عزیز ........

    خدمتتون عارضیم شما خودتون دقت لازم در مطالعه نظرات ندارین...........  فایل ارائه شده توسط بنده فقط یک فایل هست .......... مواردی که فرمودین رو سایر دوستان نظر دادن .......... ابتدا با دقت مطالعه کنید.... سپس در مورد دیگران قضاوت کنیم  و واکنش نشان بدیم............


    ضمن ارزوی موفقیت شما را به خدا میسپاریم .
    ممنونم مهندس بت=نده مهندس منابع طبیعی مرتع و آبخیزداری هستم و کار ما برای اراضی همش با جی پی اس هستش متاسفانه موقع خرید گارمین اترکس 20ایکس این برنامه وجود نداشت نمی دونم چیکارش کردند که از سایت شما کمال تشکر را دارم***
    خیلی ممنونم راحت دانلود شد قربان دستت مثل سایتای دیگه سر کاری نبود.
    باعرض سلام و ادب
    من این ورژنو نصب کردم ولی متاسفانه نقشه نداره دلیلش چیه
    پاسخ:
    درود بر شما .

    برنامه مپ سورس به صورت ساده نقشه مرز بندی کشورها استانها و شهرها و برخی راههای اصلی رو داره 
    سلام
    من سی دی دستگاه رو ندارم که بخوام فایل MSmain رو اجرا کنم
    این امکان هست که فایل های خود سی دی رو بزارید که دانلود کنم
    یا لا اقل لینکی رو بدید که که بشه از اونجا دانلود کرد
    با سلام واقعا متشکرم چند روز بود که هر کاری میکردم نرم افزارش نصب نمیشد اما بعد از انجام مراحلی که گفتید نصب شد متشکرم
    تشکر خیلی خوب بود
    از سایت خوبتون بسیار متشکرم .من هم همون مشکل پیغام بالا رو داشتم که باراهنمایی شما و اجرای دقیق دستورات شما مشکلم حل شد .امیدوارم همیشه سلامت باشید .سپاسگزارم
    لطفاکارباجی پی اس وریختن نقاط برروی اتوکد را به طور کامل توضیح دهید
    سلام دوستان من نقاطی که قبلا داخل gps ثبت کرده بودم وقتی میخوام تخلی کنم مینویسه نقطه ای وحود ندارد ولی با  بیس کمپ نقاط را باز میکنه کسی میدونه مشکل کجاس؟لطفا راهنمایی کنید
    سلام ... برنامه رو نصب کردم اما از GPS اطلاعات نمی گیره و چیزی نشون نمی ده 
    سلام خسته نباشید
    من موقعی که gps رو میخوام خالی کنم رو pc مثلا وقتی نقاط امروز رو میارم رو mapsource  نقاط یا ترکهایی که تاریخهایه قبل ثبت شده از نرم افزار پاک میشه نمیشه همه نقاط یکجا تو نقشه اعمال کرد؟
    با راهنمایی شما من هم موفق شده مپ سورس را نصب کنم
    با تشکر
    با عرض سلام و تشکر از سایت خوبتان 
    بنده چند سال است با map source کار می کنم و به راحتی از برنامه map source به برنامه google earth لینک مستقیم می شدم از گزینه view/view in google earth اما مدتی است نمیشه مستقیم وارد شم . 
    ورژن جدید گوگل ارت رو نصب کردم باز نشد لظفا راهنمایی کنید

    پاسخ:
    درود بر شما از برنامه بیس کمپ استفاده کنید.  به این لینک مراجعه کنید.
    با سلام وسپاس از شما.
    من نرم افزارو نصب کردم منتهی eror pleas conect garmin costomer suport  میده.چه باید بکنم؟

    با تشکر

  • سعید سلیمانی
  • سلام. من ورژن جدید نرم افزار  رو در ویندوز 10 64 بیت نصب کردم. ولی فقط track ها رو میشناسه و waypoint ها رو نمیشناسه. کسی از دوستان علتش رو میدونه؟

    سلام ودعای خیر  روی سربرگ veiw آخرین گزینه veiw in google earth( برای انتقال فایل به گوگل)  پیام visitgoogle Eartwiebsiteمی اید.انجام هم دادم ولی مجددا پیام تکرار میشود لطفا راهنما ی بفرماییدباتشکر فراوان

    عالی بود دمتون گرم

    با سلام و احترام

    روی لینک دانلود که کلیک می کنم خطا میده. به این نرم افزار نیاز مبرم دارم میشه راهنمایی کنید. ممنونم

    پاسخ:
    درود بر شما بزودی لینک دانلود ها درست میشه روی سایت
  • حامد شیخ شرفی
  • سلام .برداشت نقاط با جی پی ایکس انجام می دهم  (فقط نقاطلازم دارم.) ولی در خروجی گوگل. تراک  یا نقاط به هم وصل می کند. برای مشاهده فقط نقاط در گوگل  باشد. چکار کنم؟

  • محمد علی
  • سلام خدمت شما 

    ببخشید برنامه نصب شده ولی نقشه ایران و بقیه کشورها رو نشون نمیده و فقط گرید بندی رو بدون نقشه جهان نشون میده مشکل چیه  

    خیلی ممنون از وقتی که میگذارید

    پاسخ:
    درود بر شما وقت بخیر 
    کل نقشه کشورها هستش غیر ممکنه زومتون رو تغییر بدید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">